سئو سایت وردپرس

سئو سایت وردپرس

سلام به دوسداران سئو بلک
خوش اومدین. باهم اینبار درباره خدمات سئو سایت وردپرس میخونیم.

خدمات سئو سایت وردپرس

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو سایت وردپرس) زیر نظر متخصصین سئو و توسعه دهندگان وردپرس  انجام می شود.
سئو نیازمند تخصص است و به هر فردی نمی تواند به سادگی و بدون اطلاعات کافی آن را انجام دهد.

با استفاده از این خدمات:

  • سایت وردپرسی شما برای موتور های جستجو بهینه سازی شده
  • سرعت سایت افزایش پیدا خواهد کرد
  • برخی اصلاحات مورد نیاز روی قالب وب سایت انجام خواهد شد
  • پلاگین های مورد نیاز برای سئو وردپرس نصب خواهند شد
  • تنظیمات مربوط به وردپرس و سرور انجام خواهند شد
  • نقشه وب سایت ساخته و یا اصلاح خواهد شد
  • سئو لوکال سایت تقویت خواهد شد
  • صفحات AMP به سایت افزوده خواهند شد

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

هدف گرفتن کلمات هدفمند و ارزشمند 

⭐افزایش چشمگیر ترافیک سایت 

⭐بهبود رتبه سایت شما در گوگل

⭐پشتیبانی کامل و حرفه ای

⭐بهبود ساختار داخلی سایت

⭐سئو برای کلمات کلیدی هدفمند

⭐آنالیز و گزارشگیری از روند پیشرفت 

⭐حضور سایت شما در صفحه اول گوگل

خدمات سئو سایت وردپرس

  • ارائه خدمات سئو، کاربران را به سایت شما هدایت می کند: همان طور که می دانید کاربران زمانی در گوگل سرچ می کنند که بخواهند نیاز خودشان را با خدمات و محصولات شما برطرف کنند. در این میان آن ها قطعا به سراغ سایت هایی می روند که در صفحه اول گوگل قرار دارد، چیزی که شما باید در طی انجام خدمات سئو به آن برسید و چیزی که متاسفانه رقبای شما به آن دسترسی دارند.
  • هزینه خدمات سئو به نسبت سایر تبلیغات کمتر خواهد بود: حتما تا به الان تبلیغات زیادی برای سایت خود انجام داده اید و می دانید که برای تبیغات باید چه قدر هزینه کنید. گاهی ممکن است با وجود این همه هزینه باز هم در صفحه اول گوگل نباشید. با انجام خدمات SEO این اطمینان را داشته باشید که سایت شما از رقبای خود جلو خواهد زد و شما با کمترین هزینه می توانید در صفحه اول گوگل باشید.
  • خدمات SEO به صورت تضمینی و همیشگی خواهد بود: تمام تبلیغاتی که برای سایت های خود انجام می دهید روزی به پایان خواهد رسید و بازدهی خود را از دست خواهد این در حالی است که شما می توانید با خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت خود، برای همیشه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و بهترین بازخورد ها را داشته باشید.
    خدمات سئو سایت وردپرس

     

    چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

    با توجه به فناوری های موجود، شاید راه اندازی یک وب سایت اینترنتی کار خیلی سختی نباشد. البته در بیشتر سایت ها بعضی از کارهای مربوط به سئو سایت وردپرس به خوبی انجام نمی شود و تمام این موارد برای سایت امتیاز منفی محسوب می شود.

    پس باید برای رساندن وب سایت به بالاترین رتبه تلاش بسیاری داشته باشید. باید تمام مواردی که امتیاز منفی به سایت شما داده اند، شناسایی و رفع شوند، تا سایت شما در مسیر سئو استاندارد و حرفه ای قرار بگیرد. ما بعد از بررسی مشکلات سایت شما، راهکارهای فوق العاده ای را برای رفع مشکلات وبسایتتان بکار می بریم.

    و اما چگونه سئو سایت وردپرس برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

    به عنوان یک مدیر سایت و یک مدیر و بازرگان سایت خود و شرکت خود، شما باید بدونید اینکه چرا در بهینه سازی موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنید . لازم به ذکر است که در این زمان همه شرکت ها بر اینترنت قرار دارند و در سطح های بالایی فعالیت می‌کنند حتی شرکت‌های قدیمی مانند بنز بی ام و شرکت‌های دیگر از طریق سایت خود فروش آنلاین دارند و مشتریان خودشون رو بیشتر و بهتر مدیریت می کنند و همینطور برای نمایش کارهای خودتان و سابقه کاری خودتون لازم به ذکر است که سایت خودتون رو به مشتریان خودتونو معرفی کنید

    در نظر داشته باشید که سایت شما یکی از شرکت‌های مهم بازار امروز را معرفی می کند و اگر شما سایت خودتون را به صورت اینترنتی مدیریت نکنید مشتری زیادی رو نمی توانید داشته باشید بنابراین باید به مشتریان بالقوه و زیادی را به سایت خودتان معرفی کنیم ، بازدید بیشتر و افزایش ترافیک سایت خودتون کاربران سایت شما را افزایش می دهد و همین طور فروش شما را بیشتر و بیشتر می کند

    به عنوان یک نتیجه بهینه سازی موتورهای جستجو می توانند به معرفی سایت شما و رقابت با سایتهای دیگر حتی در صفحه اول گوگل به شما کمک کند و همه شرکت‌ها و مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیاز به این دارد که سایت خودشون رو بهینه سازی کنند و مارکت اینترنتی خودشان و دیجیتال خودشان را پیشرفت بدهند.

    خدمات سئو سایت وردپرس

    چه شرکتهایی می توانند از یهینه سازی موتورهای جستجو برای سایت وردپرسی خود استفاده کنند؟

    • استارت آپ ها و کسب و کارها
    • کسب و کارهای اینترنتی
    • کسب و کار های محلی و بین المللی
    • پزشکان و متخصصان در حوزه پزشکی
    • وکیل ها و شرکت های حقوقی
    • رستوران ها و کافه ها
    • آژانس های تبلیغاتی
    • موسسه های آموزشی
    • سالن های زیبایی
    • فروشگاه ها و مراکز خرید
    • دانشگاه ها و کالج ها
    • مراکز دولتی
    • ارگان های خصوصی و دولتی
    • دارندگان وب سایت های خصوصی و شخصی
    • فروشگاه های اینترنتی دیگر موارد

      خدمات سئو سایت وردپرس

       

       

      پلاگین سئو وردپرس

      پلاگین سئو وردپرس بسیار زیادی در اینترنت موجود است و می توان لیستی طولانی از آنها تهیه کرد. اما باید در نظر داشت استفاده نا به جا و یا بیش از حد این پلاگین می تواند به سئو وردپرس صرمه وارد کند. نصب پلاگین های زیاد باعث کند شدن سرعت وب سایت شده و این موضوع رتبه سایت وردپرسی شما را بد خواهد کرد. همچنین برخی از پلاگین های وردپرس ممکن است با یکدیگر و یا با قالب وب سایت شما تداخل ایجاد کنند. به همین دلیل نمی توان تعداد ثابتی پلاگین برای بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس استفاده کرد.

      این پلاگین ها بر اساس نیاز و امکانات مورد استفاده وب سایت باید انتخاب و تنظیم شوند.  بر اساس نیاز وب سایت شما، پلاگین ها را انتخاب و نصب می کنیم. این انتخاب ممکن است بر اساس وب سایت شما متغیر باشد تا بیشترین و بهترین نتیجه به دست آید. در صورت نیاز به خریداری شدن، کلیه پلاگین ها با نام و آدرس ایمیل شما خریداری خواهند شد. هزینه تهیه پلاگین ها در هزینه خدمات پیش بینی شده و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه وجود ندارد.
      خدمات سئو سایت وردپرس

      هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

      هاستینگ مورد استفاده وب سایت وردپرسی شما می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب رتبه بهتر و یا بدتر در گوگل بگذارد. به همین منظور پیشنهاد می شود از هاستینگی برای سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید که سرعت و امنیت بالایی داشته باشد و از آخرین نسخه PHP پشتیبانی کند. شرکت های بسیاری این خدمات را به شما ارائه می کنند، اما باید در نظر بگیرید که از میان این شرکت ها، با توجه به بودجه خودتان بهترین هاستینگ را خریداری کنید. یک هاستینگ خوب اما کمی گرانتر در زمان بسیار کوتاهی تاثیر خودش را به شما نشان خواهد داد. پس اگر وب سایتتان را دوست دارید هاستینگ مناسبی برای آن تهیه کنید.

      سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

      سئو رایگان وردپرس را بسیاری از افراد و شرکت ها به مشتریان خود اعلام می کنند. اما آیا این موضوع می تواند برای شما مفید باشد؟ برخی از این افراد و شرکت ها در کنار خدمات خود به عنوان تبلیغات و برای کسب رضایت بیشتر مشتری این خدمات را به صورت رایگان ارائه می کنند. اما بی شک شما هم می دانید که نمی توان از یک فرد متخصص انتظار داشت که زمان و تخصص خود را به صورت رایگان در اختیار دیگران بگذارد.

      در بسیاری مواقع تنها برخی موارد بسیار ساده سئو رعایت می شوند و یا پشتیبانی بسیار ضعیفی به مشتری ارائه می شود. اگر شما هم نیازمند متخصصینی هستید که برای شما وقت کافی گذاشته و با دقت و رعایت تمامی جزئیات وب سایت وردپرسی شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنند، می توانید با ما تماس بگیرید. ما این خدمات را به صورت رایگان ارائه نمی دهیم، اما کیفیتی و نتایجی که مشتریان پس از این خدمات به دست می آورند، بسیار بیش از مبلغی است که پرداخت کرده اند.

      رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

      رتبه یک گوگل را ما به شما قول نمی دهیم. بلکه در این خدمات امکان به دست آوردن رتبه یک برای کلمات کلیدی متفاوتی را برای شما به وجود می آوریم. رتبه یک گوگل، با راه های سئو کلاه سفید، نیازمند ساختار درست، تولید محتوای منظم، ساختار درست و بهینه شده محتوا و صبر دارد. باید بدانید رقبای شما هم بی کار ننشسته اند و آنها نیز در این رقابت هر روز در تلاش هستند. پس با حرف هایی که هیچ گونه جنبه علمی ندارند و گوگل آنها را نه تنها تایید نمی کند بلکه رد می کند، وب سایت خودتان را به خطر نیاندازید. افزایش ترافیک های غیر واقعی، روش های کلاه سیاه و … شیوه هایی نیستند که شما بتوانید در طول زمان به وسیله آنها موفق شوید. باید از راه درست آن حرکت کنید تا بتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

خدمات سئو سایت وردپرس

وکیل در شیراز

بهینه سازی سایت وردپرس

خلاصه مطالب

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

و اما چگونه سئو سایت وردپرس برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

پلاگین سئو وردپرس

هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

دیدگاهتان را بنویسید