فال انبیا چیست و چگونه بگیریم ؟

فال انبیا چیست

فال انبیا یکی از محبوب‌ترین فال‌ها است که افراد مختلف می‌توانند با توجه به گفته‌های یکی از پیامبران الهی نتیجه فال و طالع خودشان را مشاهده کنند.

با توجه به آنکه تمامی پیغمبران الهی همواره پیام‌ها و سفارش‌هایی پر از امید و انرژی مثبت به امت خود داده‌اند، استفاده از فال انبیا می‌تواند علاوه بر آنکه سرگرمی خوبی باشد می‌تواند امید و انرژی بسیار زیادی را به آن‌ها القا و تزریق کند.

حتی افرادی که به فال اعتقاد ندارند و آن را جز خرافه‌ها می‌دانند با فال انبیا هیچ‌گونه مخالفتی ندارند و از آن استقبال هم می‌کنند.

ازجمله پیامبرانی که افراد از فال آن‌ها استفاده می‌کنند می‌توان به اسامی پیامبرانی همچون حضرت آدم، حضرت ادریس، حضرت زکریا، حضرت هود، حضرت یعقوب، حضرت عیسی، حضرت موسی، حضرت اسماعیل، حضرت ایوب، حضرت هارون، حضرت یونس، حضرت یوسف، حضرت داوود، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت نوح، حضرت محمد، حضرت اسحاق، حضرت صالح و حضرت ابراهیم اشاره کرد.

فارسی‌زبانان اعتقاد دارند که چون اشعار حافظ در باب عرفان و خداشناسی سروده شده است و به آیات قرآنی قرابت زیادی دارد می‌توانند از آن به‌عنوان فال انبیا استفاده کنند.

 

شما میتوانید به راحتی از وب سایت فارسی فال ، فال انبیا واقعی و رایگان بگیرید .

 

نحوه گرفت فال انبیا

گرفتن فال انبیا به این شیوه است که فرد قبل از آنکه به پیامبران متوسل شود سوره مبارکه حمد (فاتحه) را با خلوص کامل نجوا می‌کند و سپس نتیجه فال خودش را مشاهده می‌کند. فال انبیا به‌گونه‌ای است که همیشه شور، شوق، امید و انرژی مثبت به افراد می‌دهد و باعث ایجاد آرامش در آن‌ها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید