نمایندگی فروش میز ناهارخوری

نمایندگی فروش میز ناهارخوری

نحوه ساخت میز ناهارخوری چوبی ، میز چوبی جامد ایده آل برای فضاهای کوچک. برای ساخت میز ناهارخوری این پروژه DIY ، از چوب گردوی آمریکایی با ضخامت 3 اینچ استفاده شده است که به دلیل مقاومت در ساخت پایه های میز ایده آل است. بیایید ببینیم چگونه ساخت میز چوبی برای اتاق ناهار خوری

نحوه ساخت میز ناهار خوری چوبی

از آنجا که تخته ای که داریم 3 اینچ ضخامت و بسیار سنگین است ، برای ایجاد میز ناهارخوری در اره مداری که داریم بهترین کار این است که با اره گرد دستی  میز ناهارخوری برشی ایجاد کنیم اما از آنجا که دیسک به اندازه کافی بزرگ نیست ، ما کار را تمام می کنیم برش با اره برقی دستی.

سپس ما می خواهیم چوب ها را به اندازه مناسب تری خرد کنیم تا بتوانیم از پس آنها در ماشین ها میز ناهارخوری برآییم و روند امکان پذیر سازی چوب ها میز ناهارخوری خیلی سنگین نیست.

ما چوب های اضافی را که در اره باند مفید نیست حذف می کنیم.

برای فعال کردن چوب ، ما با استفاده از دستگاه گراپل میز ناهارخوری صورت چوب را مسواک می زنیم و همیشه زاویه 90 درجه را بررسی می کنیم.

برای بدست آوردن ضخامت پایه های میز می توانیم آن را با ضخامت یا برش انجام دهیم اما این کار را می توان با اره مدور نیز انجام داد.

در اینجا چهار پایه آماده است و چهره ها باید همیشه در زاویه 90 درجه قرار بگیرند تا اتصالات مجموعه ها میز ناهارخوری ایده آل باشد.

توجه ویژه ای که باید هنگام انتخاب چوب برای پایه های میز یا مبلمان دیگری میز ناهارخوری داشته باشیم ، این است که رگه های حلقه های انتهای چوب زاویه 45 درجه دارند ، این روش برش چوب است مقاومت زیادی دارد و تغییر شکل کمی دارد ، در مقابل چوبی که حلقه ها را به صورت مستقیم روی سر چوب قرار داده است ، این نوع برش در چوب به راحتی پیچ می خورد همانطور که در تصویر قطعه کوچک چوبی که در سمت چپ است.

سپس ما می خواهیم جعبه سنبله روی پایه های میز ناهارخوری را بسازیم ، روش های زیادی برای ساخت یک جعبه برای این مناسبت وجود دارد ، ما می خواهیم این کار را با یک روتر با سوراخ غوطه وری انجام دهیم

لبه های تخته ها را برای ریل های جدول مسواک میز ناهارخوری می زنیم

تخته ها را به عرض دلخواه بر روی اره گرد برش میز ناهارخوری می دهیم.

سپس می خواهیم روی اره مدور تنون درست کنیم ، می خواهیم گردن تنون را با اره دنده برش دهیم و سپس با یک اسکن میز ناهارخوری ه تنون را گرد یا مورب می کنیم.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید