اصلی ترین تفاوت اپل ایدی و could id

اصلی ترین تفاوت اپل ایدی و could id

 

اگر شما هم یک کاربر اپل هستید و بین Apple ID و iCloud اشتباه گرفته اید ، ما در اینجا هستیم تا سردرگمی شما را پاک کنیم و حتی تفاوتهای اصلی بین حساب Apple Apple و iCloud را برای شما تعریف کنیم. بعد از خرید هر دستگاه اپل ، باید یک Apple ID ایجاد کنید که می توانید در محصولات مختلف اپل مانند iPhone ، iPad یا iPod از آن استفاده کنید ، اولین محصولی که تاکنون توسط اپل به بازار عرضه شد iPod است که برای پخش موسیقی و فیلم ها از یک شرکت موسیقی کوچک استفاده شده است. به یکی از تولید کنندگان پیشرو گوشی های هوشمند اپل مسیری طولانی را طی کرده است.

تفاوت بین Apple Id و حساب iCloud
برای ادامه استفاده از iPod باید "حساب iTunes" ایجاد کنید و بعد از راه اندازی آیفونها از همان شناسه در آیفون ها استفاده شده و بعداً به Apple ID تغییر نام داد.

با این حال ، شما نیازی به ایجاد چندین شناسه اپل ندارید ، زیرا به کمک تک شناسه Apple می توانید از چندین دستگاه مانند iPhone ، iPad ، iPod و حتی Mac و Apple TV نیز استفاده کنید.

تفاوت بین ID Apple و یک حساب iCloud چیست؟
فقط برای افزایش راحتی کاربران و سازگاری با چندین دستگاه به طور همزمان ، اپل حتی امکان استفاده از برنامه های خریداری شده از یک دستگاه به وسیله دیگر را با همان Apple ID فراهم می کند. به سادگی می توانید با کمک Apple ID خود به iCloud وارد شوید و از ویژگی های مختلفی مانند دسترسی کامل به صفحات ، یادداشت ها ، اعداد استفاده کرده و حتی از پیدا کردن آیفون / آی پد من و غیره استفاده کنید.

خرید اپل ایدی رسمی و معتبر

WhatsApp Plus نسخه جدیدی از پیام رسان WhatsApp است که شامل بسیاری از ویژگی های جدید و جالب است. با کمک این برنامه می توانید به طور پنهانی گپ بزنید ، تصاویر پس زمینه و مضامین را سفارشی کنید و حتی کنه های آبی را مخفی کنید. برای استفاده از برنامه WhatsApp Plus کافی است APK WhatsApp Plus را بارگیری کنید و به دنیای شگفت انگیز بروید تا به مردم متصل شوید.

همچنین بخوانید: نکاتی مفید برای سرگرمی حتی در یک پهنای باند و داده محدود

شما می توانید به سادگی جزئیات iCloud خود را بعد از ورود به سیستم Apple ID و Cloud ID به اشتراک بگذارید ، زیرا هر دو یکسان هستند ، شخصی که جزئیات iCloud خود را با آنها به اشتراک گذاشته اید می تواند از تمام ویژگی های iCloud استفاده کند و همچنین Apple ID شما را نیز جدا می کند.

از طرفی می توانید برای حفظ امنیت حساب خود رمزعبور و سایر چک های امنیتی را نیز تغییر دهید ، جدا از تغییر گذرواژه می توانید بعد از مراجعه به وب سایت رسمی اپل ، سؤال امنیتی را نیز تغییر دهید و حتی با احراز هویت دو عاملی حساب خود را نیز ایمن کنید. روش.

اما ، هنگام ورود به سیستم Apple یا iTunes و حتی iCloud می توانید از همان Apple ID استفاده کنید که دلیل اصلی سردرگمی استفاده از سه حساب مختلف تحت همان شناسه و رمز عبور است. اما فقط برای افزایش راحتی و راحتی کاربران ، اپل تصمیم گرفته است تا یک شناسه و رمز عبور واحد برای همه حساب ها نگه دارد تا کاربر مجبور نباشد نام کاربری و رمزعبورهای مختلفی را برای حسابهای مختلف به خاطر آورد.

نتیجه
در حال حاضر ، میلیون ها کاربر اپل در سراسر جهان وجود دارند که از خدمات ارائه شده توسط اپل استفاده می کنند و برای آن ، باید برای اولین بار در هنگام تنظیم دستگاه خود ، با شناسه اپل و رمز عبوری که باید ایجاد کنند وارد سیستم شوند.

این را نیز بخوانید: راهنمای استفاده از برنامه بهداشت Apple مانند نرم افزار

با کمک همان Apple ID می توانند وارد حساب کاربری iCloud شوند و این همانند یک تسهیلات اضافی است که برای کلیه کاربران اپل اضافه شده است و آنها می توانند حساب های مختلفی را با همان Apple ID مدیریت کنند که یکی از بهترین مزیت ها برای همه کاربران اپل است. برای بازدید از وبلاگ ما ، برای چنین مطالب آموزنده تری ، ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید