ا نمایش داده شده Google که موردعلاقه شما

تفاوت انواع برنج لباس خواب زنانه مردانه پوش معایب لباس خواب زنانه روش های برنج خوری مهمترین منابع برای لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه مخملی 12 نوع لباس خواب زنانه برای 12 موقعیت مختلف لباس خواب زنانه قدیمی /a> لباس خواب زنانه بی نماد حقاقیقی درباره برنج که عمرا بدانید ! روش های توزیع برنج بهترین روش های پخت برنج انواع آبکش برنج گرد افرید چگونه لباس خواب زنانه می پوشد

شاید اکنون مردم در مورد قفل سازها صحبت می کردند ، اما در مورد سایر "موافقان" دیگری که Google به خانه های مردم ارسال می کرد ، چه می کنید؟ تا سال 2016 ، Google از نظر ایمنی پس از جستجوی کاربرانش در خانه های خود پاسخگو بود.

تصادفی نیست که ماه ها قبل از مقاله تایمز ، گوگل اعلام کرد که در حال آزمایش آگهی های خدمات خانگی بتا در منطقه سانفرانسیسکو است ، حدس می زدید it قفل سازها ، بلکه همچنین لوله کش ها ، نظافتچی ها و صاحبان دست.

اعتماد در پشت آنچه استانداردهای تأیید پیشرفته نامیده می شود ایجاد می شود که Google اظهار می دارد:

 "برای جلوگیری از تبلیغات مشاغل متقلبانه در Google با استفاده از هویت های نادرست ، تبلیغات Google Ads و خدمات محلی در برخی از موارد خاص باید تکمیل تأیید پیشرفته را انجام دهند."

در این زمان ، فعالیت های پس از معامله برای Google بسیار مناسب بود. ویژگی های بررسی و رتبه بندی آن در طول تاریخ به مشتریان خود احتیاج داشته است تا تجربیات خود را با مشاغل محلی کسب کنند. در واقع ، این سیگنال های پس از معامله به پایه ای برای رتبه بندی جستجوی محلی تبدیل شده اند.

اکنون ، بررسی های مصرف کننده دیگر کافی نبود. معنای اعتماد برای نتایج محلی Google گسترش یافت تا امنیت و رفاه جستجوگران خود را از طریق خود محیط معاملاتی محصور کند. همانطور که داستان گسترش می یابد ، ما می بینیم که اقدام Google برای القای سیگنال های جدید اعتماد به مجموعه نتایج خود ، نیاز به یک تلاش مهم و قوانین کاملا متفاوت دارد.

قسمت 2: حال
برای واجد شرایط بودن نشان تضمین شده یا نمایش داده شده Google که موردعلاقه شما است ، خدمات حرفه ای تحت بررسی شخصی سابقه قرار می گیرند و بسته به صنعت ، اسناد شرکتی ، اثبات بیمه ، گواهینامه ها ، مجوزها و سایر مدارک را ارائه می دهند. این روند ممکن است هفته ها ، حتی ماه ها طول بکشد ، زیرا Google در طول مراحل درخواست به اشخاص ثالث وابسته است.

اگر به نظر می رسد این روند تأیید کاملاً آشنا باشد ، شما احتمالاً با ارائه دهندگان جستجوی عمودی بالغ مانند Home Advisor یا حتی Thumbtack (سرمایه گذاری Google Ventures) آشنا هستید. این نشان چنان اعتماد محور است که اگر مصرف کننده ای از کار یک سرویس دهنده راضی نباشد ، Google ممکن است مبلغ پرداختی برای سرویس را – "تضمین شده" ، پس دهد. آنها پوشش مادام العمر برای مطالبات 2000 $ USD را محدود می کنند.

برای صاحب مشاغل کسب نشان اعتماد Google هیجان انگیز است. اما این دسترسی به LSA است که تلفن را به صدا در می آورد. بیشتر بازاریابان جستجوی محلی ، ناآگاهانه در راس آنچه بزرگترین چالش آنها تاکنون در کار با تبلیغات خدمات محلی قرار دارد ، ایستاده اند. این تبلیغات متفاوت و متفاوت از سایر محصولات یا استراتژی های مبتنی بر جستجو هستند. در ظاهر ، موجودی قابل پیش بینی و خوی نیست. در زیر سطح فرمولی و سخت است.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید