حسابداری آزاد چیست و خدمات پشتیبانی شبکه آن چگونه است؟

حسابداری آزاد چیست و خدمات پشتیبانی شبکه آن چگونه است؟ نحوه راه اندازی مشاغل آزاد. پشتیبانی و خدمات از شبکه حسابداری شرکت های خصوصی. خدمات نگهداری و ارتقای شبکه و سایت شرکت های حسابداری به آن ها کمک می کند تا با هزینه کم کسب و کار خود را رونق ببخشند.

کار آزاد و مستقل

برای بسیاری از حسابداران ، کار به صورت آزاد به یک رویا تبدیل می شود. ساعات انعطاف پذیر ، تحرک آسان و هزینه های کم شروع به حسابداران مستقل اجازه می دهد تا به گونه ای کار کنند که از نظر آنها طبیعی باشد. این روزها ، با داشتن ابزارهای آنلاین بیشتر از هر زمان دیگر ، شروع یک کار حسابداری مستقل هرگز آسان نبوده است.

حسابدار آزاد چیست؟

مانند حسابداران حقوق بگیر ، حسابداران مستقل به مدیریت پول مشتریان خود کمک می کنند تا بتوانند منابع را به طور موثرتری تخصیص دهند. از جمله این مشتری ها:

  • کار و کسب های خرد
  • آژانس های فدرال
  • شرکت های بزرگ
  • شهرداری ها
  • دانشکده ها
  • بیمارستانها

مدیریت درآمد شخصی

علاوه بر این ، افرادی که بیش از حد مشغول مدیریت درآمد شخصی خود هستند ، معمولاً حسابدارانی را استخدام می کنند که کار را برای آنها انجام دهند ، به خصوص اگر وضعیت مالیات آنها پیچیده باشد یا هزینه فرصت آنها در دستمزد زیاد باشد. با توجه به نرخ های معمول پایین تر ، حسابداران آزاد گزینه های محبوب برای پیمانکاران مستقل و مشاغل کوچک هستند. برخی از کارهایی که به حسابداران مستقل سپرده شده است عبارتند از:

 

  • ثبت درآمد و هزینه در دفترهای دیجیتال برای متعادل نگه داشتن حساب های تجاری
  • صورتحساب به مشتریان مشاغل و پیگیری تأخیر پرداخت ها
  • تهیه گزارش های تجاری و صورت های مالی
  • رسیدگی به تمام مسائل مالیاتی ، از جمله بازپرداخت ، کسر ، اعتبار ، سپر و معافیت ، با نگاه به پایین نگه داشتن پرداخت مالیات
  • پرداخت به موقع هزینه های شخص یا شرکت
  • اطمینان از اینکه عملیات مالی یک کسب و کار مطابق با قانون است

انواع حسابداری آزاد

 

برخی از انواع عمده حسابداران آزاد عبارتند از:

 

حسابداران مالی ، که معاملات مالی مشاغل را تحلیل و گزارش می کنند

حسابداران مدیریت ، که از اطلاعات حسابداری برای کمک به تصمیم گیری مدیران استفاده می کنند

حسابرسانی که سوابق مالی یک سازمان را برای اطمینان از گزارشگری دقیق بررسی می کنند

حسابداران هزینه ، که هزینه های فرایندهای تجاری را برای بهبود کارایی خود تجزیه و تحلیل می کنند

با استفاده از نرم افزار مدرن که امکان برقراری ارتباط فوری و ذخیره آسان اطلاعات را فراهم می کند ، فریلنسرها می توانند هر نوع حسابداری را به شرط داشتن مدارک لازم ، تمرین کنند.

چگونه یک حسابدار آزاد شویم

حسابدار مستقل شدن یک روند ساده است. در اینجا مهمترین گام هایی که می توانید برای رسیدن به آن باید بردارید را مرور می کنیم:

 

1. واجد شرایط شوید

اگرچه طبق قانون شما مجبور نیستید مجوز داشته باشید ، اما بیشتر مشتریان انتظار دارند که با حسابداران حرفه ای و خبره کار کنند. این اعتبار نشان می دهد که یک حسابدار درک خوبی از قوانین و بهترین روش های حسابداری دارد و مهارت های اساسی حسابداری مانند تعادل حساب ها ، آماده سازی برای مالیات و تهیه گزارش های تجاری را می داند.

 

2. آنلاین شوید

این روزها تقریباً تمام کارهای حسابداری مستقل بصورت آنلاین در دسترس است ، بنابراین بهتر است بلافاصله یک بستر دیجیتالی ایجاد کنید. این به معنای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ برای تبلیغ خدمات شما ، جمع آوری مخاطبین مشتری از طریق انجمن ها و لیست های شغلی و ساخت یک جعبه ابزار از نرم افزار حسابداری برای کمک به شما در انجام کار است. QuickBooks Online Accountant یک برنامه مناسب برای حسابداری مستقل است ، زیرا مبتنی بر cloud است ، با طیف گسترده ای از برنامه های دیگر سازگار است و ثبت یکپارچه هزینه ها ، فاکتورها و سایر اسناد را بدون هیچ گونه هزینه ای فراهم می کند. اگر به برنامه QuickBooks ProAdvisor بپیوندید ، می توانید در فهرست QuickBooks Find a ProAdvisor نیز فهرست شوید ، که به مشتریان بالقوه کمک می کند شما را پیدا کنند.

 

از نظر تجهیزات فیزیکی ، تمام آنچه برای راه اندازی خدمات آنلاین مورد نیاز است ، رایانه و تلفن همراه هستند. اگر می خواهید هنگام مسافرت کار کنید ، لپ تاپ ایده آل است. شما همچنین به یک اتصال اینترنتی خوب نیاز دارید ، زیرا مشتریان باید همراه با دستگاه های اینترنتی قابل حمل برای مکان هایی با اتصالات ضعیف ، به شما یکپارچه دسترسی پیدا کنند.

 

3. تبلیغ کنید

در دنیای آزاد ، شما فقط به اندازه اندازه حضور آنلاین خود موفق هستید. در وبلاگ خود ، به فکر تهیه پست های کوتاه و مدون باشید که هر چند روز یکبار قطعه هایی از تخصص خود را ارائه می دهد ، مانند نکات مربوط به مالیات و یادداشت های مربوط به قانون مالیات بر درآمد شخصی ، اگر در آن زمینه تخصص دارید. پست های وبلاگ دانش شما در این زمینه را نشان می دهد در حالی که رویکرد حسابداری شما را به مشتریان بالقوه قوت می بخشد. علاوه بر این ، مشتریان همیشه سپاسگزار توصیه هایی هستند که باعث صرفه جویی در هزینه آنها می شود. یک وبلاگ به شما انگیزه منظمی می دهد تا دانش خود را از صنعت نیز به روز کنید.

 

وقتی صحبت از وب سایت اصلی شما می شود ، خرید یک طراحی با کیفیت در طولانی مدت هزینه های خود را در بر دارد. اطمینان حاصل کنید که سایت ساده و آسان برای استفاده است زیرا احتمالاً بازدیدکنندگان زیادی را خواهید دید که عجله دارند به آنها کمک کنید.

سایت شما باید دارای یک عکس حرفه ای از شما به همراه بیانی از هدف باشد. برای کیفیت مطلوب سایت ، حتی می توانید یک نویسنده مستقل تبلیغات را استخدام کنید تا تمام مطالب تولید محتوا در آن را تهیه کند.

تبلیغات در اینجا متوقف نمی شود. ممکن است بخواهید از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در وب سایت خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو آن را در نتایج جستجو قرار می دهند.

 

نکته بسیار مهم ، شغل حسابداری مستقل شما به یک خبرنامه منظم نیاز دارد که می توانید از آن برای ارسال به روزرسانی ها ، تخفیف ها و قطعه های وبلاگ برای مشتریان استفاده کنید. از آنجا که محتوای سمعی و بصری در اینترنت سلطان است ، تهیه فیلم ها و پادکست های YouTube را در زمینه موضوع خود نیز جستجو کنید.

در آخر ، می توانید با استفاده از روش های سنتی زیر نیز تبلیغ کنید:

 

درج آگهی در روزنامه ها

ساخت و توزیع کارت ویزیت

درخواست از دوستان و اقوام برای ارجاع مشتری به شما

حضور در نمایشگاه های شغلی و کنفرانس های فریلنسر

میزبان رویدادها

4- از خدمات پشتیبانی بهره ببرید

استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر به شما امکان می دهد تا در ابتدای کار خود با هزینه کم، کار خود را مدیریت کنید. اگر یک شرکت نرم افزاری یا حسابداری راه انداخته باشید نیاز به بکاپ گیری و پشتیبانی دائمی دارید. زیرا داده های بسیاری دارید که باید از آن ها محافظت کنید. همچنین مشاوره شبکه به شما در حفظ امنیت داده ها کمک میکند.

5- تجارت خود را بسازید

هنگامی که تجارت حسابداری مستقل شما شروع به کار کرد ، وقت آن است که به فکر برنامه طولانی مدت بازی خود باشید. چگونه می خواهید تجارت خود را رشد دهید ، مشتری ها را حفظ کرده و جریان کار خود را ساده کنید؟ از آنجا که رئیس ندارید ، مسئولیت انگیزه و ساختار وظیفه روزانه خود را بر عهده دارید. بسیار مهم است که شما یک برنامه کاری فشرده را برای حفظ تمرکز و ثبت فعالیت روزانه تدوین کنید تا تخصیص وقت خود را کارآمد نگه دارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید